مخالفان اصلاحات دریایی شکست خورده اند، اما ادامه نمی دهند


در ارتش، مانند بسیاری از سازمان های عمومی، رهبران جدید نیاز به بررسی دارند. آنها موظفند وضعیت مؤسسه و آمادگی آن را برای اجرای مأموریت های فعلی خود، به ویژه در زمان تغییرات سریع فناوری، تعیین کنند. رهبران همچنین باید ارزیابی کنند که آیا سازمان آماده پاسخگویی به تغییرات مشهود یا پیش بینی شده در آینده قابل پیش بینی است یا خیر. اگر آنها قضاوت کنند که مؤسسه برای چالش‌های فعلی یا آتی آماده نیست، باید تغییراتی را که لازم می‌دانند برای ایجاد آن انجام دهند.

زمانی که او نقش سی و هشتمین فرمانده سپاه تفنگداران دریایی را بر عهده گرفت، ژنرال. دیوید برگر، فرمانده مستقر نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده، دقیقاً چنین ارزیابی را انجام داد. پس از تکمیل، وی نتیجه گیری کرد: «تغییر قابل توجهی لازم است تا اطمینان حاصل شود که ما با استراتژی دفاع ملی 2018 هماهنگ هستیم و [Defense Planning Guidance] و آماده پاسخگویی به خواسته‌های ناوگان دریایی در اجرای مفاهیم عملیاتی دریایی فعلی و نوظهور است.» این قضاوت سختی برای یک رهبر ممتاز خدمتی بود که با افتخار به قدرت رزمی خود مانند سپاه تفنگداران دریایی افتخار می کرد. من این را از نزدیک درک می کنم، زیرا به مدت 27 سال به عنوان افسر توپخانه نیروی دریایی خدمت کرده ام. اما برگر با شواهدی متقاعد شد که نیاز به تغییر است، و او قصد داشت کاری در مورد آن انجام دهد. “انجام کاری در مورد آن” در قالب Force Design 2030 آمده است که هم موردی برای تغییر و یک چشم انداز و یک برنامه برای یک تفنگداران دریایی مدرن است که آماده مقابله با چالش های آینده است.

برنامه های برگر با استقبال جهانی روبرو نشد. در واقع، مخالفان دیدگاه فرمانده، خرگوش انرجایزر را برای پول خود می دویدند. آنها در کاپیتول هیل لابی کرده اند و انبوهی از نظرات را با سرعت مسلسل در نشریات مختلف منتشر کرده اند که گویی توسط ChatGPT تولید شده اند. آنها نقشه های برگر را با تندترین اصطلاحات توصیف می کنند و آنها را مخرب و احتمالاً غیرقانونی توصیف می کنند. آنها تلویحاً گفته اند که کنگره در چند چرخه بودجه گذشته نتوانسته است نظارت مناسبی بر شایستگی برنامه ها و بودجه هایی که آنها تصویب کرده اند انجام دهد. هدف اعلام شده آنها این است که کنگره را وادار کنند که برگر را از پیگیری طرحش تا زمان برگزاری جلسات استماع باز دارد، احتمالاً برای بی اعتبار کردن اصلاحات او و سپس ترسیم مسیری به سوی آینده که با ترجیحات آنها سازگارتر است. این مخالفان تاکنون نتوانسته‌اند کنگره را در مورد محاسن پرونده خود قانع کنند، اما این امر آنها را از ادامه بی‌اعتبار کردن برنامه‌های فرمانده به طور علنی و اغلب ناامید نکرده است. آنها فقط ادامه می دهند…و می روند…و می روند.

ادامه مقاله “طراحی نیروی دریایی: تغییرات به تاخیر افتاده علیرغم ادعای منتقدان” توسط رابرت ورک، معاون سابق وزیر دفاع را بخوانید. بررسی امنیت ملی تگزاس.

تصویر: سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده، گروهبان. پاتریک کینگ




دیدگاهتان را بنویسید